reklama

2. deň

Celá napätá som išla ráno do školy a dúfala, že sa cez noc nestalo nič neočakávané a všetko v triede bude na svojom mieste. Aj tak bolo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Dnešný deň sa niesol v znamení očakávania, či sa náš pokus posunul ďalej a či budú môcť aj Merači zapísať iné číslo ako NULA.

Veď posúďte:

Ďuríkovci:
Hanka M.: Ešte nám nič nerastie, ale Zuzka - záhradník sa stará, polieva.

Lokovci:
Danka: Všimli sme si, že v nádobke BEZ SVETLA ALE S VODOU začala pšenica klíčiť. Ostatné nádobky nič. Jedno semienko v nádobke SO SVETLOM A S VODOU začalo klíčiť.
Zorka: Dnes sme dve nádobky poliali.

Wanderovci:
Sofka: Zatiaľ nám neklíčia žiadne rastlinky. Jednej rastlinke som dnes dala veľa vody, preliala som ju.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hedkovci:
Zojka: Poliali sme a nič nám nevyrástlo.
Vaneska: Aj ďalej budeme polievať a dúfame, že nám niečo vyrastie.

Beatboyci:
Tarka: Dnes sme poliali, zatiaľ nám nič neklíči.

Myslím si, že zajtra už budú vidieť pokroky. Avšak budeme sa musieť naučiť, ako správne rastlinky polievať, kedy ich polievať a kedy nie. Dnes sa nám stalo, že bolo v nádobkách príliš veľa vody, ktorá stála nad hlinou. Nevadí, aj na chybách sa učíme (ja tiež, myslela som si, že deti doma kvietky polievajú a stretli sa s tým niekedy). Nadšenie a elán nás však neopúšťa, zajtra budeme múdrejší a šikovnejší.

Tu je zopár fotiek zo včerajšieho sadenia:

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Čo sme si vylosovali? Mali sme na výber nádoby z plastu, skla alebo papierové.
Čo sme si vylosovali? Mali sme na výber nádoby z plastu, skla alebo papierové. 
Plnenie papierových nádob vatou v tíme Ďuríkovci.
Plnenie papierových nádob vatou v tíme Ďuríkovci. 
Sadenie pšenice v tíme Lokovci, do ktorého patrím aj ja. Dievčatá Danka a Zorka to zvládli aj bezo mňa - šikuľky.
Sadenie pšenice v tíme Lokovci, do ktorého patrím aj ja. Dievčatá Danka a Zorka to zvládli aj bezo mňa - šikuľky. 
Rozprávame si o nádobkách a rozdeľujeme na tie, ktoré polejeme a tie, ktoré vodu nebudú dostávať.
Rozprávame si o nádobkách a rozdeľujeme na tie, ktoré polejeme a tie, ktoré vodu nebudú dostávať. 
Zasadené semienka. Na parapete budú bývať tie, ktoré budú mať dostatok svetla. Jedna nádobka však vodu bude dostávať a druhá nie.
Zasadené semienka. Na parapete budú bývať tie, ktoré budú mať dostatok svetla. Jedna nádobka však vodu bude dostávať a druhá nie. 
Opakujeme si, čo obsahujú plagátiky jednotlivých tímov.
Opakujeme si, čo obsahujú plagátiky jednotlivých tímov. 

A tu sú jednotlivé plagátiky tímov. Postupne si do nich dopisujeme údaje, ešte nám chýba rozpočet. Plagátik musel obsahovať názov tímu, logo, fotky členov a ich mená, názov rastlinky, ktorú pestujeme, rozdelenie úloh na 15 dní spolu s legendou na pravej strane a informácie o tom, koľko zaplatíme za všetky potrebné pomôcky.

Tím Wanderovci
Tím Wanderovci 
Tím Ďuríkovci
Tím Ďuríkovci 
Tím Beatboyci
Tím Beatboyci 
Tím Hedkovci
Tím Hedkovci 
Tím Lokovci, do ktorého patrím aj ja
Tím Lokovci, do ktorého patrím aj ja 

Dúfam, že zajtra nám už aktivity (meranie, fotenie, polievanie, vymýšľanie viet na blog) pôjdu rýchlejšie a zistíme nejaké zaujímavé informácie.

Dovidenia zajtra!

Daniela Stančíková

Daniela Stančíková

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som učiteľka v základnej škole a so svojimi druhákmi som sa zapojila do zaujímavého projektu o tom, aké musia mať rastlinky podmienky na to, aby dobre a rýchlo rástli. Svoje pozorovania v skupinách budeme pravidelne dokumentovať a zverejňovať práve na tomto blogu. Príjemné čítanie! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu