reklama

5. deň

Dnes som si povedala, že budem stručná! Jednak preto, že som bola dlho v práci a energia sa minula a aj preto, lebo som hladná. :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V utorok sme neočakávali nejaké výraznejšie zmeny v rastlinkách, ale prekvapilo nás, keď sme si s deťmi porovnávali, o koľko centimetrov narástli rastlinky za 24 hodín. Je dobré vedieť, že sa o ne asi vhodne staráme. Aj keď sa stále čudujem (neviem, či aj deti), že sa zrodilo niečo v nádobách, ktoré nepolievame.

Ondrík z tímu Wanderovci: Teším sa, že naša rastlina dokázala vyrásť 5 centimetrov za noc. Dnes sme nič nepoliali, lebo majú dosť vody.

Zuzka z tímu Ďuríkovci: Dnešok bol super, lebo sme zistili, že naše rastlinky rastú a vieme, že tá, čo má SVETLO - VODU meria 2 centimetre, BEZ SVETLA - VODA sa veľmi nedarí. V tíme sa nám dobre darí, občas sa pohádame.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kajka z tímu Beatboyci: Dnes som tu prvýkrát po chorobe. Bola som prekvapená. V nádobke SVETLO - BEZ VODY meria rastlinka 2,5 centimetra, v nádobke SVETLO - VODA meria rastlina 0 centimetrov.

Danka z tímu Lokovci: Dnes som bola prekvapená, v nádobke BEZ SVETLA - VODA 13 centimetrov a SVETLO - VODA 11 centimetrov, obe narástli za noc o 4 centimetre. Poliali sme nádobku SVETLO - VODA, BEZ SVETLA - VODA.

Vaneska z tímu Hedkovci: Ja si myslím, že naše fazuľky sú baletky, lebo sa tak krútia.

Veľmi sa mi páči posledná reakcia na dnešný deň. Aj deti sa krútia okolo rastliniek ako baletky, starajú sa. Veľa sa o rastlinkách rozprávame, vždy sa niečo nové dozvieme. Fotíme, pracujeme s tabuľkou, učíme sa merať a zapisovať desatinné čísla. Dnes sme sa dokonca rozhodovali, aké tričká by sme mali radi oblečené na Deň klíčiaceho semienka (potrebné dekorácie už zbierame, stačilo deťom povedať). Na budúci týždeň už budeme vyrábať pozvánky (netradičné, ako to už u mňa býva zvykom).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ešte pár záberov z dnešného dňa, dobrú noc!

Obrázok blogu
Rastlinky v nádobkách číslo 2 = SVETLO - BEZ VODY
Rastlinky v nádobkách číslo 2 = SVETLO - BEZ VODY 
Rastlinky v nádobkách číslo 3 = BEZ SVETLA - VODA
Rastlinky v nádobkách číslo 3 = BEZ SVETLA - VODA 

 

 

Daniela Stančíková

Daniela Stančíková

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som učiteľka v základnej škole a so svojimi druhákmi som sa zapojila do zaujímavého projektu o tom, aké musia mať rastlinky podmienky na to, aby dobre a rýchlo rástli. Svoje pozorovania v skupinách budeme pravidelne dokumentovať a zverejňovať práve na tomto blogu. Príjemné čítanie! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu