reklama

10. deň

Pomoooooooc, už sa nám nezmestia rastlinky do fotoaparátu! :-( S týmto som nerátala... Musíme vymyslieť nejaké vylepšenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnes je utorok a naše pravidelné reporty sa stávajú súčasťou mojej večernej práce. O čom písať? Každý deň si hovorím, že dnes to bude krátky report, ale akonáhle začnem písať, napadne mi veľa vecí, ktoré sa v priebehu dňa odohrali.

Pre deti som mala pripravené prekvapenie, ktoré prišlo včera poštou. Ale nedala som im ho hneď cez prvú hodinu, pekne som ich nechala v napätí a spoločne sme sa učili a precvičovali si písanie dĺžňa a slov, v ktorých toto rozlišovacie znamienko nesmie chýbať. Dozvedeli sme sa, že slovenská abeceda má 46 písmen a aj to, že písmeno ĺ a ŕ nepatrí medzi dlhé samohlásky (to sme sa ešte neučili, ale visí nám v triede pomôcka v podobe domčekov, v ktorých sú porozdeľované hlásky). Na výtvarnej výchove sme si vysvetlili a zároveň aj vyskúšali, ako správne zotierať tabuľu, keďže som nebola spokojná s prácou týždenníkov (doteraz bola tabuľa zotieraná haky-baky a keď som niečo kriedou napísala, skoro to ani vidieť nebolo). Názorná ukážka zabrala (poobede bola už tabuľa zotretá bez zbytočných kriedových pozostatkov). Mohli sme sa teda pozrieť na naše prekvapenie zakryté mikinou, ktoré som doniesla z kabinetu. Našťastie to neštekalo a ani nefunelo, nemľaskalo, iba šuchotalo. Čo to len môže byť?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ČASOPIS KOZMIX PRE KAŽDÉ DIEŤA!!!!!! Nadšenie bolo obrovské, veď sa na deti díval z obálky velikánsky Kozmix. Vysvetlili sme si súťaž, povyberali z časopisu hracie karty, poprezerali stránky, už len zobrať niečo na písanie a začať pracovať. Na to sme však dnes vyhradený čas nemali. Musela som deťom vysvetliť, ako môžu zbierať nálepky a čo treba urobiť, keď chcú niečo pekné vyhrať.

Na druhej hodine výtvarnej výchovy sme si vyrábali krásny obrázok, ktorý sa hodil k počasiu - osoba, zviera alebo vec pod dáždnikom, ktorý bol vytvorený z papierovej "harmoniky". Uhádnete, čo alebo koho kreslili deti najčastejšie? Hanka M. dokonca otvorila Kozmix časopis a pustila sa do kreslenia postavičky podľa návodu. Teší ma detský záujem o moderného, farebného, neskúseného, učiaceho sa a zvedavého Kozmixa a jeho priateľov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Matematika a anglický jazyk už ubehli veľmi rýchlo a tak, ako je žiadúce.

Počas veľkej prestávky museli opäť deti stihnúť skontrolovať svoje rastlinky. Dnes museli do reportu napísať niečo, čo sa týka počtu lístkov a výhonkov. Splnili to?

Lokovci: "V nádobe BEZ SVETLA - VODA je 24 výhonkov a v nádobe SVETLO - VODA tiež 24 výhonkov. Tešíme sa na zajtrajšok, že príde kamera."

Beatboyci: "Dnes sme sa dozvedeli, že v nádobke SVETLO - BEZ VODY meria hrach 8 cm a sú tam dva výhonky - jeden väčší a 1 menší a 5 listov na tom väčšom výhonku.

Ďuríkovci: "Rastlinka v nádobe SVETLO - VODA je zelená a rastlinka v nádobe BEZ SVETLA - VODA je žltohnedá a je vyššia ale škaredšia ako rastlinka v prvej nádobe. Nechápeme prečo."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Hedkovci: "Dnes bolo úžasne! Pretože sme v nádobke SVETLO - VODA spočítali všetky lístky a bolo ich 8. A v druhej nádobe je 10 lístkov. Tretia rastlinka meria 0 cm."

Wanderovcom sa dnes nepodarilo napísať report, neviem, čo sa stalo.

Pripájam dnes jednu fotku krásneho obrázka, ktorý namaľovala Hanka M.

Hanka M. nakreslila takýto obrázok... Šikovná je veru.
Hanka M. nakreslila takýto obrázok... Šikovná je veru. 

Dobrú noc!

Daniela Stančíková

Daniela Stančíková

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som učiteľka v základnej škole a so svojimi druhákmi som sa zapojila do zaujímavého projektu o tom, aké musia mať rastlinky podmienky na to, aby dobre a rýchlo rástli. Svoje pozorovania v skupinách budeme pravidelne dokumentovať a zverejňovať práve na tomto blogu. Príjemné čítanie! Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu